Cum pot magazinele online din România să-şi crească vânzările cu mii de euro pe lună

Cum pot magazinele online din România să-şi crească vânzările cu…

Dacă un magazin online are lunar 200.000 vizite, o rată de conversie de 0,7% şi o valoare medie a comenzii de 400 lei, atunci magazinul respectiv generează un volum lunar de vânzări de 560.000 lei. Prin serviciile de optimizare a site-ului, rata de conversie a acestui magazin poate creşte de la 0,7% la 0,8%, caz în care, păstrând aceiaşi parametri, vânzările ar creşte cu 80.000 lei.

„Consider că un om de business trebuie să-şi înţeleagă foarte bine audienţa căreia i se adresează. În plus, aceste metode ajută la validarea ideilor de business fără investiţii iniţiale majore. De exemplu, dacă cineva are o idee de a crea o aplicaţie pentru dispozitive mobile, acum poate să valideze ideea prin diverse metode: să intervieveze persoane diferite din audienţa ei, să dezvolte un prototip pe care să îl testeze şi să se asigure că şi-a înţeles publicul ţintă. La fiecare dintre etape cunoaşte mai mult şi mai mult audienţa şi îşi validează sau invalidează anumite ipoteze. “, a declarat Eugen Potlog, fondator al UX Studio.

Compania lui Potlog oferă servicii de optimizare de site, optimizare a ratei de conversie  şi optimizarea experienţei utilizării a site-ului.

Vânzările din comerţul online în România sunt aşteptate să ajungă la 2,5 miliarde de euro în 2017. Comerţul online din România a înregistrat în 2016 cea mai mare creştere din Europa, de 38%, mai mult decât dublu faţă de media europeană, de 15%, anunţă Asociaţia Română a Magazinelor Online din România (ARMO), citând rezultatele Raportului european privind comerţul electronic publicat recent de organizaţia Ecommerce Europe.
 

Sursa: www.businessmagazin.ro

Spune-ți Părerea!