Opel dotează gama Insignia cu un nou motor

Odată cu sfârșitul verii ies de pe linia de producție primele motoare Opel diesel BiTurbo de 2,0 litri. Acestea sunt adaptate pentru Country Tourer și pentru celelalte variante Insignia. Alături de Grand Sport, Sports Tourer și Country Tourer, cea de-a doua generație a modelului Insignia poate fi comandată anul acesta cu noul motor diesel vârf de gamă.

Noul motor diesel de 2,0 litri dezvoltă 210 cp la 4.000 rpm şi generează un cuplu maxim de 480 Nm de la numai 1.500 rpm datorită supraalimentării secvenţiale în două etape (consum oficial de carburant Grand Sport 2.0 BiTurbo în conformitate cu Noul Ciclu European de Conducere – NEDC: urban 8,7 l/100 km, extra-urban 5,7 l/100 km, mixt 6,9 l/100 km, emisiile oficiale de CO2 în regim mixt fiind de 183 g/km). Noul Insignia BiTurbo accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 7,9 secunde şi are o viteză maximă de 233 km/h.

O asemenea putere trebuie gestionată inteligent la drum şi, din acest motiv, motorul vârf de gamă este oferit întotdeauna în combinaţie cu o transmisie automată cu opt trepte şi tracţiune integrală cu vectorizarea cuplului.

Conform Opel, pe lângă datele legale necesare conform standardului NEDC, compania deţinută de grupul francez PSA Peugeot Citroen a determinat şi valorile de consum în conformitate cu Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure (WLTP – Procedura de testare a autovehiculelor uşoare armonizată la nivel mondial) care sunt impuse oficial începând din această toamnă. Valorile WLTP (consumul de carburant WLTP pentru Insignia Grand Sport 2.0 BiTurbo este cuprins între 12,2 şi 6,2 l/100 km, mixt 8,0-7,5 l/100 km, emisiile de CO2 209-196 g/km) sunt mult mai apropiate de realitate decât cifrele determinate conform NEDC

19:38 Dragoș Pătroi: Split TVA nu va avea efect asupra „evazioniștilor de profesie”16:49 Câţi români au renunţat la CET-uri pentru o centrală termică şi care este investiţia iniţială

Sursa: www.capital.ro

Spune-ți Părerea!