Playing online casino Malaysia through Alibaba33 online casino Malaysia can be a fun and rewarding experience for those who enjoy playing games for fun. judipoker365.comBet on your favourite slots, live, sporting events and win big! If you enjoy sports, slots like Mega888 ewallet Alibaba33 online casino Malaysia has something for you.

BMan – stilul masculin se formeaza in online

Doar un magazin online de haine pentru barbati sau un fashion statement in moda masculina? Pe langa camasi, sacouri sau pantaloni, BMan promite sa ofere experiente unice cumparatorilor, atunci cand isi aleg tinutele. Costume barbati

„Primul brand romanesc care aduce tehnologia in moda, transformand stilul barbatesc intr-o realitate simpla si atractiva”, spun cei de la BMan despre afacerea lor. 

Din offline, in online si invers

Totul a inceput in anul 2010, cu un magazin de 32 metri patrati, care s-a transformat in 2014 intr-un spatiu mai mare, de 183 metri patrati. Magazinul online, BMan.ro si-a facut aparitia in anul 2015, si le-a adus fondatorilor profit suficient pentru a infiinta un atelier de croitorie, in care sa poata creste si dezvolta intreg conceptul BMan. In momentul de fata acestia detin si o fabrica, in Husi, loc in care se realizeaza design-ul si produsele propriu zise.

Produsele marca BMan

BMan pune la dispozitia cumparatorilor o paleta variata de produse, care, in perspectiva lor, defineste stilul masculin ideal din prezent. Camasi, pantaloni, sacouri, pulovere, costume, pantofi si accesorii, magazinul barbatesc promite sa ajute orice doritor sa isi schimbe sau sa isi dezvolte stilul vestimentar, inspre mai bine. Nu doar produse, BMan mai pune pe masa servicii de ajustare gratuita, la care pot apela cei care isi doresc scurtarea pantalonilor sau manecilor sacourilor. Mai mult, cei din spatele BMan stau la dispozitia persoanelor indecise, cu sfaturi si indrumari, pentru cele mai bune alegeri. Camasi barbati

Cine este barbatul BMan?

In ceea ce priveste target-ul, publicul tinta este format din barbati din mediul urban, cu varste cuprinse intre 27-40 ani, care activeaza intr-un mediu profesional de tip corporate sau freelancing. In privinta costurilor, cei de la BMan sustin ca pun spre vanzare produse premium, la preturi medii, accesibile pentru aproape toate buzunarele.

Principalele valori care ii caracterizeaza pe cei de la BMan sunt „transformare, pasiune, focus si angajament”, caracteristici dupa care brand-ul se ghideaza atunci cand isi creeaza si vand produsele.

Bman salveaza Romania

În contextul pandemiei actuale, foarte multe firme au fost nevoite sa isi inchida portile, unele apeland la reducerea numarului de angajati sau scaderea salariilor. Pentru a evita acest lucru si a-si pastra locul pe piata, cei de la BMan au avut ideea de a se reinventa. Procesul de re-branding a constat in schimbarea specificului firmei, adica au trecut de la productia de imbracaminte pentru barbati, la productia de combinezoane, atat de necesare personalului medical din tara. Angajatii s-au conformat si au trecut de la posturi precum cel de manager, la croirea sau livrarea combinezoanelor, reusind astfel sa salveze soarta brand-ului.

BMan detine in prezent un magazin in online, https://www.bman.ro/, si un magazin fizic in orasul Husi, judetul Vaslui. Este prezent si pe retelele de socializare, detinand o pagina de Facebook, una de Instagram, Linkedin si YouTube. Mai mult, cei interesati se pot abona la newsletter-ul BMan, care este trimis de trei ori pe saptamana, si care contine cele mai noi oferte, reduceri si sfaturi in materie de moda masculina. 

Leave a Reply

Your email address will not be published.