Despre crearea unei identitati
Identitatea de brand este un motiv esential pentru care multe companii se disting de concurenta. In calitate de proprietar al unei afaceri, puteti profita cu usurinta de beneficiile unei marci bine puse la punct pentru a castiga mai multi clienti si a-i pastra. Identitatea de brand va ajuta, de asemenea, sa va dezvoltati mai rapid decat alte intreprinderi de acelasi nivel cu dumneavoastra.
Cine este Vizual Optic?
Povestea celor de la Vizual Optic a inceput din dorinta de a practica si oferi servicii si produse de inalta calitate, folosind aparatura de ultima generatie, la un pret cat mai avantajos. Misiunea lor este conturata in jurul acestui obiectiv principal, acestia urmaresc sa transformam fiecare nevoie in ceea ce priveste viziunea la cea mai inalta calitate, intr-o experienta placuta, adaptata fiecarei nevoi, prin consultatiile expertilor.
Ce a presupus colaborarea cu Vizual Optic?
Fiind un brand nou lansat pe piata, colaborarea cu cei de la Vizual a inceput din punctul 0. Am conceput si comunicat constant pentru fiecare element de identitate pe care l-am creat si am ajuns la un numitor comun de fiecare data.
Logoul
Logoul este unul dintre cele mai importante elemente de identitate conceptuala si vizuala. El este cel care se intipareste mai usor in mintea consumatorului, care va distinge intotdeauna prin unicitatea sa brandul de concurenta si care transmite din valorile si povestea acestuia prin sugestii esentiale. Un logo reusit va surprinde aspecte ale misiunii si viziunii.
La nivel conceptual, logoul a fost gandit astfel incat sa sugereze, inainte de toate, aria de activitate a brandului. Astfel ca s-a concretizat intr-o reprezentare stilizata a ochiului uman. Din punct de vedere cromatic, totul a fost gandit astfel incat sa iasa in evidenta. Dorinta clientului a fost sa insumam o multitudine de culori, simbolic pentru activitatea acestora intrucat perechea ideala de ochelari te ajuta, in definitiv, sa vezi viata mai clar, in culorile sale. Principala nuanta urmarita ca punct de reper a fost magenta. Aceasta a fost desemnata si culoarea anului 2023, lucru reprezentativ pentru noi inceputuri, asa cum este acest brand. Des intalnita in culorile galaxiei, aceasta nuanta e simbolica pentru ochiul uman, in care regasim des in traditia literara asocierea cu universul.
Trecand de la reperele cromatice, la elementele de design, remarcam o asezare strategica a culorile in forma unui obiectiv de aparat. Aceasta alegere nu este accidentala, am dorit sa sugeram ca in esenta perechea ideala de ochelari te va ajuta sa privesti ca un aparat profesional de inalta calitate.
Manualul de identitate
Manualul de brand reprezinta un set de instrumente si reguli privind modul de utilizare a elementelor de branding. Orientarile sunt folosite de designeri, scriitori si de oricine altcineva care utilizeaza elementele marcii dvs., cum ar fi logo-ul, pentru a crea materiale de marketing.
Liniile directoare sunt de obicei prezentate in format de carte si acopera modul in care functioneaza marca dvs. si modul in care diferitele elemente ale marcii dvs. functioneaza impreuna pentru a forma identitatea marcii dvs. Existenta acestui manual va contribui semnificativ in cadrul fiecarei colaborari pe care o veti avea, intrucat va facilita procesul de comunicare, felul in care vreti ca brandul sa fie reprezentat, respectiv sa nu fie reprezentat si va elimina neintelegeri des intalnite.
Manualul de identitate pe care l-am conceput pentru Vizual Optic, surprinde esenta brandului in sine, elementele sale vizuale, fonturile pe care le-am folosit atunci cand am creat logoul si pe care vor sa le intalneasca cu recurenta atunci cand promoveaza continut, distorsionari ale logoului care nu sunt acceptate si ordinea ierarhica a elementelor de identitate.
Colantare interior/exterior
Odata stabilita locatia fizica a brandului, Vizual Optic a apelat la noi si pentru realizarea conceptelor de materiale printate. Astfel, am realizat pentru acestia continut reprezentativ pe care l-au afisat in exteriorul locatiei si care ii ajuta sa se evidentieze. In ceea ce priveste elementele, ne-am orientat cromatic si vizual dupa manualul de identitate, astfel ca si printurile intrunesc aceeasi culoare principala, anume magenta si elemente reprezentative care sa ajute brandul sa se remarce de la distante mai mari si din trecere.
Sugestii de promovare
Stiind ca vitrina este spatioasa si reprezinta un punct de reper pentru cei care intra in contact cu locatia fizica, am propus celor de la Vizual Optic sa amplaseze si un ecran publicitar pe care sa afiseze diferite materiale promotionale. Aceasta flexibilitate le va permite sa adapteze continutul constant noilor oferte, colectii si altor elemente pe care doresc sa le promoveze.
Foto/Video
Desigur ca fiecare element promovat are nevoie de imagini reprezentative. Serviciile noastre au bifat si acest aspect. La Digital Point oferim realizare de continut foto/video pentru o gama larga de produse, servicii si evenimente semnificative din cadrul companiei. Continutul va fi folosit atat pentru grafica site-ului, cat si pentru promovarea digitala si print. Principalul avantaj atunci cand folositi o agentie pentru toate aceste servicii este ca identitatea si armonia generala a brandului vor fi mult mai bine punctate. Atunci cand aceeasi agentie realizeaza intregul continut, va sti ce materiale sa pozeze pentru a le utiliza ulterior strategic.
La Digital Point oferim un pachet integral de servicii pentru orice aspect al brandului tau pe care vrei sa il imbunatatesti, creezi de la 0, actualizezi sau pentru a-i mentine eficienta. Apeleaza la noi pentru ca ca obiectivele brandului tau sa devina rezultate!
Portofoliul nostru este vast si flexibil. Fiecare colaborare reprezinta o noua incercare pe care abia asteptam sa o vedem pusa in practica. Oferim servicii complete pentru brandul tau indiferent de aria de activitate a acestuia. Apeleaza la noi pentru o oferta si impreuna vom creste digital folosind continut de calitate!
Leave a Reply